توجه به بیماران خاص و صعب العلاج، امید را در زندگی آنها به جریان می اندازد

کد :
68523
آخرین به روزرسانی :
19 اردیبهشت 1403 - 11:42

از پیشنهاد صفحه «توجه به بیماران خاص و صعب العلاج، امید را در زندگی آنها به جریان می اندازد » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه:

توجه به بیماران خاص و صعب العلاج، امید را در زندگی آنها به جریان می اندازد

رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه گفت: زکات سلامتی انسان سالم، توجه به بیماران نیازمند است و این توجه بطور ویژه در بیماران خاص و صعب العلاج می تواند امید را در آنها زنده نگاه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی علیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه، با بیان اینکه زکات سلامتی انسان سالم، توجه به بیماران نیازمند است، گفت: کمک کردن به بیماران نوعی شکرگزاری به درگاه خداوند است و توجه به بیماران خاص و صعب العلاج، امید را در زندگی آنها به جریان می اندازد.

مهدی علیزاده با اشاره به اینکه درحال حاضر 278 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد در شهرستان مبارکه هستند، ادامه داد: با مشارکت خیران و همکاری مرکز نیکوکاری چهارده معصوم شهر دیزیچه همزمان در سالروز بیماری های خاص و صعب العلاج، 600 پرس غذای گرم بین خانواده های بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت توزیع شد.

وی با تاکید به اینکه حمایت خیران از بیماران نیازمند، جان را حیات دوباره می بخشد، افزود: کمک های نوعدوستانه نیکوکاران، درد و رنج ناشی از بیماری را می کاهد و امید دوباره به بیمار هدیه می کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه با قدردانی از ایثار و انفاق خیران در حمایت از نیازمندان، گفت: عموم مردم خیراندیش می توانند با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان اصفهان و یا شماره گیری #03120*8877* برای حمایت از خانواده های نیازمند تحت حمایت اقدام کنند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)