ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان، فرصتی برای خودکفایی آنها است

کد :
68431
آخرین به روزرسانی :
17 اردیبهشت 1403 - 09:50

از پیشنهاد صفحه «ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان، فرصتی برای خودکفایی آنها است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی
رئیس کمیته امداد فولادشهر:

ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان، فرصتی برای خودکفایی آنها است

رئیس کمیته امداد فولادشهر گفت: زمینه سازی برای اشتغال مددجویان، فرصتی برای خودکفایی و افزودن عزت نفس به خانوارهای تحت حمایت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی شیرازی تهرانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فولادشهر با اشاره به فرصت های شغلی ایجاد شده برای مددجویان در سال گذشته، گفت: سال 1402 با مشاوره، آموزش و ارائه تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان، 245 فرصت شغلی ایجاد و راه اندازی شد.

مهدی شیرازی با بیان اینکه در مسیر اشتغال مددجویان خدمات متنوعی ارائه می شود، ادامه داد: علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، با هدف پایدارسازی مشاغل، برای 122 نفر از مددجویان طرح های مختلف، دوره های مشاوره‌ شغلی در زمینه شناخت بهتر فرصت ها و موقعیت های مناسب، همچنین آموزش در رشته‌های فنی و حرفه ‌ای برگزار شد.

وی با تاکید به بسترسازی مناسب برای اشتغال زنان سرپرست خانوار، افزود: یکی از مهمترین اقدامات این نهاد حمایت و ایجاد تسهیلات خودکفایی برای اشتغال زنان سرپرست خانوار است چرا که این قشر با توجه به هزینه های بالای زندگی از جمله اجاره مسکن، تامین معاش، تحصیل فرزندان و... با مشکلات و موانع بسیاری روبرو هستند.  

رئیس کمیته امداد فولادشهر زمینه سازی برای اشتغال مددجویان را فرصتی برای خودکفایی ایشان دانست و گفت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با ارائه آموزش و تسهیلات اشتغالزایی بیشتر به خانواده های تحت حمایت، زمینه اشتغال پایدار را فراهم و عزت نفس خانوارها را افزونتر کنیم.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)