برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی برای مددجویان بویین میاندشت

کد :
68490
آخرین به روزرسانی :
18 اردیبهشت 1403 - 14:04

از پیشنهاد صفحه «برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی برای مددجویان بویین میاندشت» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی

برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی برای مددجویان بویین میاندشت

دوره آموزشی در زمینه آشنایی و پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی مصرف مواد مخدر و بازدید از نمایشگاه تخصصی در این زمینه، باحضور مددجویان کمیته امداد شهرستان بویین میاندشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید صادقی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویین میاندشت، گفت: دوره آموزشی با هدف آموزش مهارت ها و ارتباط موثر در پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی مصرف مواد با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی این شهرستان، با حضور 70 نفر از مددجویان تحت حمایت برگزار شد.

مجید صادقی، با اشاره به بازدید از نمایشگاه تخصصی همزمان با دوره آموزشی، ادامه داد: این نماشگاه نیز با استقرار 2 غرفه و با حضور مشاوران متخصص برای ارائه مشاوره های درمانی و پیشگیری برپا بود.

وی همچنین به مباحث مطروحه در این دوره آموزشی پرداخت و افزود: در این دوره به خانواده های تحت پوشش، مهارت ارتباط موثر در مورد شناخت و جلوگیری از آسیب ها و برنامه های درمان، آموزش داده شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویین میاندشت، با بیان اینکه اجرای برنامه های آموزشی می تواند به کاهش آسیب های فردی و اجتماعی کمک کند، گفت: در کنار این برنامه ها با مشاوره، حرفه آموزی و زمینه سازی اشتغال مددجویان، سعی در پیشگیری از این قبیل آسیب های اجتماعی در بین خانوارهای تحت حمایت داریم.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)