حمایت خیراندیشان برای کمک به معاش نیازمندان، به تاسی از سیره معصومین(ع)

کد :
68444
آخرین به روزرسانی :
17 اردیبهشت 1403 - 12:25

از پیشنهاد صفحه «حمایت خیراندیشان برای کمک به معاش نیازمندان، به تاسی از سیره معصومین(ع)» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی

حمایت خیراندیشان برای کمک به معاش نیازمندان، به تاسی از سیره معصومین(ع)

رئیس کمیته امداد منطقه پنج اصفهان، هدف از توزیع غذای گرم بین خانوارهای تحت حمایت را اشاعه فرهنگ اطعام نیازمندان، براساس نیات نیکوکاران مطرح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، نصیرالدین نصیری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه پنج اصفهان، به ویژگی حضرت امام صادق(ع) یعنی کمک کردن به فقرا اشاره کرد و گفت: روایت است که امام ششم شب ها غذاها را به دوش کشیده، به درب خانه فقرا می بردند و غذا در اختیار کسانی که حتی حضرت را بعنوان امام قبول نداشتند قرار می دادند تا آنان در آسایش باشند.

نصیرالدین نصیری با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) مظهر خیر و صفات الهی هستند و امام صادق(ع) در دستگیری از دیگران سرآمد زمانه خود بودند، ادامه داد: امروز نیز خیراندیشان برای کمک به معاش نیازمندان از هر فرصتی استفاده کرده و به تاسی از سیره معصومین(ع) برای حمایت از ایشان اقدام می کنند.

وی به توزیع هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای تحت پوشش این منطقه در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت رییس مکتب شبعه با مساعدت نیکوکاران هزار پرس غذای گرم به ارزشی بالغ بر 100 میلیون تومان به سفره خانواده های تحت حمایت اهدا شد.

رئیس کمیته امداد منطقه پنج اصفهان هدف از توزیع غذای گرم بین خانواده های تحت حمایت را، اشاعه فرهنگ اطعام نیازمندان بر اساس نیات خیران و نیکوکاران مطرح کرد و گفت: عموم مردم می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا شماره گیری #03135*8877* نسبت به تامین مایحتاج خانوارهای نیازمند اقدام کنند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)