پیام رئیس کمیته امداد به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی

کد :
68511
آخرین به روزرسانی :
18 اردیبهشت 1403 - 22:31

از پیشنهاد صفحه «پیام رئیس کمیته امداد به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
رویداد

پیام رئیس کمیته امداد به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی

رئیس کمیته امداد در پیامی سالروز تاسیس بسیج سازندگی را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی به شرح زیر است:
هفدهم اردیبهشت یادآور تدبیر حکیمانه، تاریخی، آینده‌‌ساز و دوراندیشانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در سال ۱۳۷۹ بوده که بر تارک آن نام بسیج سازندگی درخشیده و الهام‌بخش گردید.

تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی دیگر از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که در امتداد اقدامات جهادی با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و  مهم کشور است.

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی به دست جوانان ایران اسلامی بوده و توانسته است با تفکر جهادی در عرصه های مورد نیاز و حساس و در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی مورد تاکید معظم له گام های موثری را بردارد.

بسیج سازندگی در سال‌های فعالیت خود با اتکا به جوانان مومن و انقلابی و با ورود به میدان‌های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک مومنانه و ...  توانمندی‌های غیرقابل انکاری برای آبادانی کشور را به تصویر کشیده و نقش موثر و حیات بخشی را در پویایی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مجموعه حاکمیت کشور ایفا نماید.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به همه جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک عرض نموده و امیدوارم تداوم حرکت متعهدانه، جهادی و هوشمندانه جهادگران انقلابی و ولایتمدار در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی تحت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) استمرار یابد.ان شاءالله

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)