استفاده از ظرفيت مساجد از رويكردهای جديد كميته امداد است

کد :
71989
آخرین به روزرسانی :
29 مهر 1403 - 10:29

از پیشنهاد صفحه «استفاده از ظرفيت مساجد از رويكردهای جديد كميته امداد است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی:

استفاده از ظرفيت مساجد از رويكردهای جديد كميته امداد است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: استفاده از ظرفيت مساجد از رويكردهای جديد كميته امداد است

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد در دیدار با رییس رسیدگی به امور مساجد استان گفت: استفاده از ظرفیت مساجد برای اجرای طر‌ح‌های مشارکتی کمیته امداد از رویکرد‌های جدید این نهاد است.

وی در ابتدای این جلسه به ارائه خلاصه‌ای از عملکرد کمیته امداد استان در حوزه گسترش فعالیت‌های قرآنی در بین خانواده‌های مددجویان با محوریت جشنواره قرآنی باران وحی پرداخت.

الهی راد بر استفاده از ظرفیت مساجد و ائمه جماعات در بحث کمک به دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره قرآنی باران وحی و تاسیس مراکز نیکوکاری در مساجد تاکید کرد و گفت: راه اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد دارای ظرفیت در راستای کمک به نیازمندان همان منطقه  بسیار تاثیر گذار است.

در این جلسه با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مناسب در مساجد فعال استان برای موضوع جمع آوری کمک جهت مردم مظلوم غزه و لبنان ، پیشنهاد طراحی بنرهای تبلیغی و استفاده از بیلبوردهای شهری برای تبلیغ از ظرفیت رسانه ای صدا و سیما و فضای مجازی در استان جهت کمک به اشاعه فرهنگ خیر و احسان بویژه کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این جلسه تعامل و استفاده از ظرفیت مساجد، مراکز نیکوکاری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال احمر و صدا و سیما جهت جمع آوری کمک های مردم نوع دوست استان مورد تاکید قرار گرفت و نتایج اجرای طرح دیدار در سنگر در مساجد و تاثیر آن در کمک به حل مشکلات مردم مورد بررسی قرار گرفت.

 

شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)