اعزام 150 مددجوی جوین به زیارت امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر/ توزیع لوازم ضروری زندگی

کد :
71304
آخرین به روزرسانی :
1 مهر 1403 - 09:19

از پیشنهاد صفحه «اعزام 150 مددجوی جوین به زیارت امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر/ توزیع لوازم ضروری زندگی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده
فرهنگی و تربیتی
رییس کمیته امداد شهرستان جوین: 

اعزام 150 مددجوی جوین به زیارت امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر/ توزیع لوازم ضروری زندگی

رییس کمیته امداد شهرستان جوین گفت: 150 مددجوی کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری جهت بهره مندی از زیارت در ایام دهه پایانی صفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا درخشنده بیان کرد: اردوي طرح ياس با حضور 30 دختر طرح یاس جوین در مشهد همزمان با شهادت  امام رضاع برگزار شد و این دختران در کنار زیارت از برنامه های مشاوره قبل از ازدواج و کلاسهای دینی و آسیب شناسی بهره مند گردیدند.
رییس کمیته امداد شهرستان جوین گفت: همچنین 120 نفر تحت پوشش کمیته امداد و مراکز نیکوکاری با هماهنگی اداره کمیته استان به صورت رایگان جهت زیارت امام رضا ع ایام آخر ماه صفر  پیاده به مشهد مقدس مشرف و به مدت 6 روز در مشهد اسکان داده شدند.
وی در ادامه به توزیع 6 دستگاه لباسشویی و ۲ دستگاه یخچال به خانواده های تحت حمایت با نیازسنجی کارشناسان مربوطه اشاره کرد.
درخشنده به ارائه خدمات مشاوره فردی و گروهی در کتابخانه فرهنگ شهرستان جهت مددجویان اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک نهاد کتابخانه های عمومی کشور و  کمیته امداد امام خمینی  (ره)برگزار میگردد.
وی همچنین به اهدای لوح تقدیر و تجلیل از  خانم ملایجردی مشاور کمیته امداد در خصوص فعالیت در عرصه عفاف و  حجاب اشاره کرد و افزود: عفاف  و حجاب  جلو ه گر الگو های ماندگار اسلامی  و حفظ ارزش های دینی  و  فرهنگی است.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)