انجام 227 مشاوره فردی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چناران

کد :
71410
آخرین به روزرسانی :
3 مهر 1403 - 14:49

از پیشنهاد صفحه «انجام 227 مشاوره فردی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چناران» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
رییس کمیته امداد شهرستان چناران:

انجام 227 مشاوره فردی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چناران

رییس کمیته امداد شهرستان چناران گفت: از ابتدای سال تاکنون 227 مورد مشاوره فردی، 8 دوره مشاوره گروهی و آموزش پیشگیرانه برای مددجویان تحت حمایت شهرستان برگزار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ابراهیم خیرخواه مقدم با اشاره به خدمات مشاور کلینک رز مستقر در کمیته امداد شهرستان، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 227 مورد مشاوره فردی ،8 دوره مشاوره گروهی به مدت25ساعت و آموزش پیشگیرانه 12 دوره به مدت 36ساعت برای  مددجویان تحت حمایت برگزار شده است.
رییس کمیته امداد شهرستان چناران به کارگاههای آموزشی اشاره کرد و گفت: کارگاه آموزشی مادران دارای همسر زندانی با موضوع فرزند پروری با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و کارگاه آموزشی ویژه مادران دارای فرزند ساکن روستای موچنان  برگزار شد.
وی افزود: 2 کارگاه آموزشی نو عروسان با موضوع مهارت‌های همسر داری و کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی توسط مشاور کلینک رز برای دختران طرح یاس نیز برگزار گردید.
خیرخواه مقدم تصریح کرد: تفاهم نامه ای با  پزشکان روانپزشک جهت مراجعین نیازمند خدمات روانپزشکی و دارو درمانی، منعقد گردیده که تا کنون 6نفر  به روانپزشک ارجاع شده اند .
وی گفت: جهت اختلالات یادگیری نیز با مرکز توانبخشی تفاهم منعقد شده و کودکان نیازمند به این خدمات در قالب گفتار درمانی به این مرکز  ارجاع می گردند.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)