برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس خراسان‌ شمالی/ استقبال پرشور خیرین و نیکوکاران از شور عاطفه ها

کد :
71547
آخرین به روزرسانی :
11 مهر 1403 - 09:17

از پیشنهاد صفحه «برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس خراسان‌ شمالی/ استقبال پرشور خیرین و نیکوکاران از شور عاطفه ها» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی

برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس خراسان‌ شمالی/ استقبال پرشور خیرین و نیکوکاران از شور عاطفه ها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: صبح امروز مراسم شور عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌ آموزان در مدارس خراسان‌ شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی،مجید الهی راد عرض تسلیت و تبریک شهادت رهبر جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله و محکومیت اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان اظهار کرد: شور عاطفه‌های امسال با شعار تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان  از نیمه مرداد آغاز و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.


وی گفت: خیرین تاکنون بیش از 8 میلیارد تومان در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی مشارکت داشته اند که این کمک ها در قالب بیسته های لوازم التحریربه دست دانش‌آموزان نیازمند رسیده است.


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در ادامه این آیین گفت: چهار هزار نفر از فرهنگیان این استان در حوزه کمک به ایتام مشارکت دارند.


ابوالقاسم اکبری افزود: ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر با کمک کمیته امداد و آموزش و پرورش و هشت هزار بسته توسط بنیاد علوی در آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند مهیا شد.


گفتنی است؛  امروز در این مراسم تک تک دانش آموزان در جای جای ایران اسلامی حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم غزه و لبنان اعلام کردند.


این مراسم در شهرستان بجنورد با حضور مدیران کمیته امداد، آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی در مدرسه شاهد فرشتگان بجنورد برگزار شد

.

شهروندان و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این اقدام مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری #058*8877*، واریز به شماره کارت 6037997950030610 در این طرح ملی شرکت کنند.


سه شنبه 10 مهر ماه 1403

 

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)