تسریع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تکلیفی

کد :
71900
آخرین به روزرسانی :
24 مهر 1403 - 11:57

از پیشنهاد صفحه «تسریع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تکلیفی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تاکید کرد:

تسریع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تکلیفی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خواستار همکاری و همراهی هرچه بیشتر بانک‌های عامل در تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات تکلیفی هستیم تا مددجویان تحت حمایت در مسیر خودکفایی قرار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در سفر یک روزه به شهرستان کوثر و در دیدار با فرماندار این شهرستان اظهار کرد: مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان ایجاد اشتغال پایدار برای آنها است که در این راستا نیازمند همکاری هرچه بیشتر بانک‌های عامل هستیم.

وی با اعلام اینکه اعتبار تخصیصی کمیته امداد شهرستان کوثر در زمینه اشتغال‌زایی هشت میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: در طول سال‌جاری، تنها پنج درصد از این اعتبارات تکلیفی به اشتغال مددجویان اختصاص یافته که در این زمینه خواستار همراهی و همیاری گسترده‌تر هستیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه تسریع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تکلیفی به توانمندسازی و خودکفایی خانوار تحت حمایت کمک می‌کند، افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و کسب درآمد مددجویان موجب رونق اقتصادی منطقه نیز خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد با نظارت کامل در مراحل اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، مانع انحراف در مسیر توانمندسازی و خوداتکایی خانوار تحت حمایت می‌شود که این امر موجب خوش حسابی مددجویان تحت حمایت در بازپرداخت وام‌های بانکی شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به اجرای مناسب طرح اکرام ایتام و محسنین در سطح شهرستان کوثر اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز خواستار تمهیدات گسترده‌تر برای معرفی طرح به سایر کارمندان و آحاد مختلف جامعه در شهرستان کوثر هستیم تا میزان کمک‌های حامیان به فرزندان تحت حمایت بیشتر شود.

در ادامه این دیدار، مطلب صادقلو، فرماندار شهرستان کوثر نیز طی سخنانی بیان کرد: در بحث تسهیلات تکلیفی، سعی خواهیم داشت تا روند پرداخت وام‌های اشتغال به مددجویان تحت حمایت با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اعلام کرد: در خصوص طرح اکرام ایتام و محسنین نیز تمهیدات لازم به کار گرفته خواهد شد تا با افزایش تعداد حامیان، مقدار دریافتی ایتام و محسنین تحت حمایت نیز با رشد مناسبی روبه‌رو شود.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)