توزیع 304 دستگاه بخاری در بین نیازمندان اردبیلی

کد :
72000
آخرین به روزرسانی :
29 مهر 1403 - 14:38

از پیشنهاد صفحه «توزیع 304 دستگاه بخاری در بین نیازمندان اردبیلی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
حمایت و سلامت خانواده
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

توزیع 304 دستگاه بخاری در بین نیازمندان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با برودت هوای سرد، 304 دستگاه بخاری در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد تا گرمابخش خانه‌های آنها در طول فصول پاییز و زمستان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در رزمایش توزیع بخاری در بین مددجویان تحت حمایت اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای ضروری خانواده‌های نیازمند تحت حمایت به ویژه مناطق محروم استان اردبیل یکی از اهداف مهم این نهاد برای خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر است.

وی افزود: تامین نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت کمیته امداد از طریق نیازسنجی‌های صورت گرفته توسط مددکاران به انجام می‌رسد تا طبق اولویت‌بندی، مهم‌ترین مشکلات آنها برطرف شود.

حسین‌نژاد اعلام کرد: با توجه به برودت هوای سرد و به خصوص آب و هوای سردسیر استان اردبیل، 304 دستگاه بخاری تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ارزش ریالی این تعداد بخاری را بالغ بر 802 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: با وجود توزیع این تعداد بخاری در بین مددجویان، همچنان خواستار همکاری شرکت‌های تولیدی، خیران و مراکزنیکوکاری در تامین لوازم گرمایشی برای خانواده‌های تحت حمایت هستیم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)