پیگیری مشکل مسکن 420 مددجوی اردبیلی

کد :
71836
آخرین به روزرسانی :
21 مهر 1403 - 14:58

از پیشنهاد صفحه «پیگیری مشکل مسکن 420 مددجوی اردبیلی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

پیگیری مشکل مسکن 420 مددجوی اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با سفر معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد کشور به اردبیل و دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، عمده مشکلات خانوار تحت حمایت و تامین اعتبار ساخت 420 مسکن برای مددجویان فاقد منزل شناسایی شده، مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل که با همراهی معاون حمایت و سلامت خانواده و معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد کشور صورت گرفت، طی سخنانی اظهار کرد: تامین مسکن برای خانوار تحت حمایت از جمله مهم‌ترین عوامل در توانمندسازی آنها است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی خواهیم توانست به این مهم دست یابیم.

وی افزود: یکی از وظایف مهم کمیته امداد، تامین مسکن مددجویان تحت حمایت است که در این راستا از محل تفاهمنامه با بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و بنیاد علوی ساخت مسکن مناسب در حال انجام است.

حسین‌نژاد با اشاره به نیازسنجی، سطح‌بندی و اولویت‌بندی مددجویان تحت حمایت به منظور تامین مسکن مناسب برای آنها، بیان کرد: با استناد به مصوبات شورای عالی مسکن کشور، مقرر شده تا بودجه‌ اجرایی مسکن محرومان از محل سهمیه‌های توافقنامه بودجه استان تامین گردد تا شاهد تسهیل در روند ساخت مسکن مددجویی باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در این زمینه، 420 مددجوی واجد شرایط شناسایی شده‌اند که با تامین بودجه اجرایی خواهیم توانست مسکن مناسب و ایمن برای آنها احداث کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد با جدیت پیگیر رفع مشکلات خانوار تحت حمایت است تا آنها را به سمت توانمندی و رسیدن به استقلال اقتصادی سوق دهد، ادامه داد: در زمینه تامین مسکن نیز تمام تلاش خود را برای تسریع در خانه‌دار شدن خانوار تحت حمایت به کار گرفته‌ایم.

در ادامه این دیدار، سعید زارع‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد کشور اعلام کرد: خواستار اختصاص 85 میلیارد تومان بودجه برای ساخت 420 مسکن مددجویی در اردبیل هستیم که اگر این امر تحقق شود، بخش مهمی از مشکلات مسکن نیازمندان برطرف خواهد شد.

وی یادآور شد: در سطح ملی هم رایزنی‌های بسیاری برای رفع مشکل مسکن مددجویان صورت گرفته و تمامی مسئولان اهتمام ویژه‌ای به منظور ساخت مسکن محرومان دارند.

در ادامه این دیدار، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل نیز در خصوص رفع مشکلات مددجویان و تامین اعتبار و بودجه کافی برای تامین مسکن‌های مددجویی قول مساعد داد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)