- 77 بازدید
شفافسازی وگسترش عدالت توزیعی با هوشمندسازی خدمات کمیته امداد
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایگاه الکامپ گفت: امروز کمیته امداد در حوزه خدمات و فعالیتهای خود نگاهی تحولی دارد که هوشمندسازی و استفاده از فناوری ارتباطات در صدر این تحول قرار میگیرد.
وی با بیان اینکه در حوزه هوشمندسازی اقدامات موثری انجام شده است، افزود: منابع کمیته امداد محدوده بوده اما نیازهای افراد محروم و نیازمند جامعه بسیار زیاد و گسترده است؛ بنابراین در راستای اجرای عدالت توزیعی و ارائه خدمات ضروری به جامعه هدف، بروزرسانی اطلاعات مددجویان برای کمیته امداد ضروری بود.
قائم مقام کمیته امداد اضافه کرد: کمیته امداد باید بتواند بر اساس این اطلاعات و دادهها، عدالت واقعی را اجرا کند و به همین منظور برخورداری از فناوریهای پیشرفته و هوشمندسازی یک نیاز ضروری محسوب میشود.
صباغیان همچنین با بیان اینکه دستاوردهای هوشمندسازی کمیته امداد در نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته شده است، تاکید کرد: چهار سامانه اصلی از جمله سها(سامانه هوشمند امداد)، سامانه حیات، صندوق قرضالحسنه امداد ولایت و سامانه مهربانی به نمایندگی از مجموعه امداد به معرض نمایش عموم گذاشته شد.
وی کسب رتبه ۱۰ از میان ۱۶۲ دستگاه در حوزه هوشمندسازی را نشان از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد دانست و عنوان کرد: امروز به جرات میتوانیم بگوییم با کمترین ضریب انحراف و با بیشترین تمرکز و بالاترین میزان نیازشناسی و راستیآزمایی به مددجویان خدمات ارائه میکنیم.
قائم مقام کمیته امداد همچنین با اشاره به بازدید پرشمار مردم و مدیران دستگاهها از غرفه کمیته امداد گفت: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر شاهد شفافسازی خدمت و حمایت و اعتماد میان مددجویان و مددکاران، توزیع عادلانه منابع و کاهش زمان دریافت خدمات هستیم.
انتهای پیام