کمیته امداد امام خمینی ره
ارتباط با ما  رییس کمیته امداد 

House of fun slots slotshttp://houseoffunslot.com/

 

اهداف امداد از مدیریت فرآیندها :

الف) رضایت­مندی ذی نفعان :

  • افزایش کیفیت ارایه­ خدمات با بهبود مستمر فرآیندهای موردعمل
  • کاهش زمان پیاده سازی فرآیندها و ارايه­ خدمات جدید
  • افزایش رضایت­ مندی ذی­ نفعان
  • مستندسازی فرآیندها در راستای شفاف سازی ارایه­ خدمات

ب) اصلاح فرآیندها :

  • کنترل سیستمی از استراتژی­ها تا فرآیندهای سازمان
  • خودکارسازی اجرای فرآیندها از طریق اتوماتیک کردن قوانین و مقررات
  • تحلیل هوشمند فرآیندهای حوزه های تخصصی
  • کنترل جریان اطلاعاتی در درون فرآیندها درقالب استانداردسازی فرم ­های الکترونیکی
  • توسعه­ قابلیت فرآیندها با تمرکز بر معیارهای کارایی و اثربخشی فرآیند

ج) افزایش بهره وری سازمانی :

  • همسوکردن راهبرد­های فناوری اطلاعات با استراتژی­ های سازمان
  • افزایش هماهنگی بین واحدهای مختلف سازمان
  • بسترسازی لازم درخصوص مکانیزه نمودن فرآیندهای سازمان
  • ایجاد یکپارچگی بین سیستم­های جامع اطلاعاتی
  • مدیریت بهینه­ منابع ازطریق کنترل زنجیره­ ارزش فرآیندها
  • افزایش پویایی سازمان با متناسب سازی ساختار سازمانی مبتنی بر فرآیندها
  • کاهش هزینه­ های ناشی از ارايه و پشتیبانی خدمات ارایه شده به­ صورت الکترونیکی
  • تحقق ­بخشي به دولت الکترونیک درقالب یکپارچگی بین فرآیندهای امداد و سایر سازمان­ ها .

 به­ طورکلی برای پروژه­ مذکور دو فاز عملیاتی : "شناسایی و مستندسازی فرآیندهای موجود" و "بهبود فرآیندها و رسیدن به وضع مطلوب" درنظر گرفته شده تا سازمان پس از ثبات بخشیدن و مستند نمودن وضع فعلی خود و با دید کامل نسبت به آینده، درخصوص استقرار نظام مدیریت فرآیندها گام بردارد . در فاز اول، فرآیندها شناسایی و مستند گردیده و در فاز بعدی، استاندارد و قابل اندازه گیری می شوند .

 

اهداف و انتظارات امداد از شناسایی و مستندسازی فرآیندها:

  • تهيه­ نقشه­ راه و چشم انداز پروژه­ مديريت فرآيندهاي امداد به منظور جلوگيري از انحرافات احتمالي در طول مسير پروژه
  • تعيين ابعاد و مراحل پياده سازي پروژه­ مذكور
  • بسترسازي لازم جهت پياده سازي پروژه­ مذكور و آشنايي سطوح مختلف سازمان با لزوم، ابعاد و دستاوردهاي آن
  • ايجاد فهم مشترك، ساختار منسجم و يكپارچه و وحدت رويه درخصوص فرآيندها و مقوله هاي مرتبط با آن در كل سازمان ( دفتر مركزي و واحدهاي خارج از مركز )
  • شناسايي و مستندسازي فرآيندهاي امداد .
  • تعيين مراحل، پيش نيازها، مستندات، ريسك ها و پروژه هاي آتي مورد نياز درخصوص پياده سازي مديريت فرآيندها در امداد