افتتاح مرکز روان‌شناسی و مشاوره راه زندگی و مرکز نیکوکاری خیرین اصناف در ارومیه

کد :
66689
آخرین به روزرسانی :
3 اردیبهشت 1403 - 11:41

از پیشنهاد صفحه «افتتاح مرکز روان‌شناسی و مشاوره راه زندگی و مرکز نیکوکاری خیرین اصناف در ارومیه» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی

افتتاح مرکز روان‌شناسی و مشاوره راه زندگی و مرکز نیکوکاری خیرین اصناف در ارومیه

.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مرکز تخصصی خدمات روان‌شناسی و مشاوره راه زندگی (رز) با هدف ارائه خدمت به مددجویان در مراسمی با حضور حسین انواری، عضو هیات امنای کمیته امداد در ارومیه افتتاح شد.

عضو هیات امنای کمیته امداد در این مراسم گفت: مرکز روان‌شناسی و مشاوره راه زندگی (رز) یک مرکز تخصصی خدمات روان‌شناسی و مشاوره است که در آن مشاوران در سرفصل‌های مشاوره فردی، مشاوره گروهی،آموزش‌های پیشگیرانه و روان‌شناختی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی همچنین در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری خیرین اصناف ارومیه گفت: اوایل دهه ۹۰، مرکز نیکوکاری خیرین اصناف در سطح کشور تشکیل شد و در این راستا اهالی محل، مسئول رسیدگی به نارسایی‌های اقتصادی و اخلاقی محلات خود شدند.

وی افزود: همچنین مقرر شد کمیته امداد کار مردم را به مردم بسپارد اما خود کار نظارت و پشتیبانی را انجام دهد چون محلات به عنوان خانه دوم هر شخص محسوب می‌شوند.

عضو هیات ‌امنای کمیته امداد گفت: با توجه به اینکه همبستگی بین افراد محله وجود دارد، همجواری بین مردم، این اتحاد و انسجام را به وجود می‌آورد و بنابراین این موضوع باید سازماندهی می‌شد که با افتتاح مرکز نیکوکاری اصناف، این اتفاق به خوبی مدیریت شد.

انواری با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری خیرین اصناف باید همبستگی بین مردم به وجود آوردند خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری باید حلال مشکلات مردم باشند و با توجه به افتتاح مرکز نیکوکاری خیرین اصناف، اگر فعالان این قشر دچار گرفتاری شدند، می‌توانند به صنف خود مراجعه کنند که این خود حرکت عظیمی را در حل مسائل انجام خواهد داد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)