امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

کد :
68282
آخرین به روزرسانی :
10 اردیبهشت 1403 - 16:00

از پیشنهاد صفحه «امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

کمیته امداد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با هدف تکمیل و ساخت 54 کلاس درس در مناطق محروم پنج استان کشور، تفاهم‌‍‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری، نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه 54 کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت 12 کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، 6 کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، 12 کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان،12 کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و 12 کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی 355 هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

انتهای پیام

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)