برنامه هدفمند کمیته امداد برای توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم کشور

کد :
61439
آخرین به روزرسانی :
3 اردیبهشت 1403 - 11:41

از پیشنهاد صفحه «برنامه هدفمند کمیته امداد برای توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم کشور» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی

برنامه هدفمند کمیته امداد برای توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم کشور

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور گفت: عدالت آموزشی موضوعی است که کمیته امداد هدفمند و با سرمایه‌گذاری دقیق و روش‌های فناورانه آن را دنبال می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در مراسم تقدیر از 500 دانش‌آموز مستعد و استعدادهای درخشان کمیته امداد، گفت: دانش‌آموزانی که از مناطق محروم و خانواده‌های کم‌برخوردار وارد دانشگاه می‌شوند، دلبستگی بیشتری به کشور دارند.

وی افزود: باید به این دانش‌آموزان گفت که ایران برای آنهاست و باید با تلاش خود کشور را برای آینده بسازند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور اضافه کرد: شاهد رشد پذیرش دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد در مدارس سمپاد هستیم و این رشد بسیار خوشحال کننده است.

وی گفت: باورم این است که در مناطق محروم و خانواده‌های کمتر برخوردار ما به واسطه لطف الهی، گنج‌های پنهان بسیاری داریم که فقط باید همت کنیم و از این منابع برداشت کنیم.

دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر اقدامات کمیته امداد در توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم کشور، خاطرنشان کرد: بحث عدالت آموزشی موضوعی است که کمیته امداد هدفمند و با سرمایه‌گذاری دقیق و روش‌های فناورانه آن را دنبال می‌کند.

انتهای پیام

 

 

 

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)