تجلیل از حامیان معلم طرح اکرام ایتام و محسنین در کمیته امداد منطقه پنج اصفهان

کد :
68330
آخرین به روزرسانی :
12 اردیبهشت 1403 - 09:18

از پیشنهاد صفحه «تجلیل از حامیان معلم طرح اکرام ایتام و محسنین در کمیته امداد منطقه پنج اصفهان » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
همزمان با سالروز گرامیداشت مقام معلم انجام شد؛

تجلیل از حامیان معلم طرح اکرام ایتام و محسنین در کمیته امداد منطقه پنج اصفهان

همزمان با سالروز گرامیداشت مقام معلم، رئیس کمیته امداد منطقه پنج اصفهان به دیدار حامیان معلم طرح اکرام ایتام و محسنین رفت و از ایشان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، نصیرالدین نصیری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه پنج اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطر معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، گفت: در میان حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، 129 معلم، استاد و آموزگار از فرزندان یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد، حمایت می کنند.

نصیر الدین نصیری که همزمان با سالروز گرامیداشت مقام معلم به دیدار حامیان استاد و معلم رفت، ادامه داد: پویش حامی یابی همدلانه در بین جامعه فرهنگیان با هدف تجلیل از حامیان فرهنگی و نیز توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 8هزار و 526 حامی نیک اندیش برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند با کمیته امداد منطقه پنج  همکاری دارند، افزود: معلمان در جمع حامیانی قرار دارند که علاوه بر دغدغه آموزش دانش آموزان، فرزندان معنوی خود را نیز تحت حمایت ویژه قرار داده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه پنج اصفهان، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش همواره برای کاهش محرومیت‌ها و توسعه عدالت اجتماعی با این نهاد همکاری دارد، گفت: فرهنگیان خیراندیش و نیکوکاران می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، همچنین ارسال عدد یک به شماره 3000333331 و یا با ورود به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir نسبت به حمایت ایتام و فرزندان نیازمند اقدام کنند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)