تقدیر از 500 دانش‌آموز پذیرفته شده در مدارس سمپاد و نمونه دولتی

کد :
61435
آخرین به روزرسانی :
3 اردیبهشت 1403 - 11:41

از پیشنهاد صفحه «تقدیر از 500 دانش‌آموز پذیرفته شده در مدارس سمپاد و نمونه دولتی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی

تقدیر از 500 دانش‌آموز پذیرفته شده در مدارس سمپاد و نمونه دولتی

مراسم تقدیر از 500 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت پذیرفته شده در مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مراسم تقدیر از 500 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت پذیرفته شده در مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سراسر کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند، گفت: کمیته امداد بیش از 730 هزار دانش‌آموز را تحت حمایت دارد که در زمینه حمایت از تحصیل این آینده‌سازان برنامه‌ریزی خوبی انجام شده است.

وی افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم که 10 هزار دانش‌آموز و دانشجوی نخبه و مستعد تحت حمایت کمیته امداد هستند که رسیدگی به وضعیت معیشت و پرورش این استعدادها مسئولیت بسیار سنگینی است.

بختیاری با اشاره به راه‌اندازی کارگروه نخبگان و استعدادهای برتر با محوریت معاونت امور فرهنگی در کمیته امداد، اظهار کرد: باید زمینه را به گونه‌ای فراهم کنیم که که شناسایی و پرورش این استعدادها به صورت دقیق انجام شود.

رئیس کمیته امداد از رشد 70 درصدی پذیرش دانش‌آموزان تحت حمایت در آزمون مدارس سمپاد خبر داد و خاطرنشان کرد: در زمینه پذیرش دانش‌آموزان در مدارس نمونه دولتی نیز نسبت به سال گذشته 200 درصد رشد را شاهد هستیم.

وی با تقدیر از مسئولان به ویژه مدیران مدارس نمونه دولتی، سمپاد و غیر دولتی و هیات امنایی به دلیل پذیرش دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت، گفت: کمیته امداد برای ادامه تحصیل و اشتغال این دانش‌آموزان نیز برنامه جدی دارد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)