مسافران خانه خدا، خانه ای برای دو یتیم می‌سازند

کد :
68381
آخرین به روزرسانی :
14 اردیبهشت 1403 - 10:36

از پیشنهاد صفحه «مسافران خانه خدا، خانه ای برای دو یتیم می‌سازند » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
تصویرگردان بزرگ
اقدام ارزشمند ۱۱۰۰ زائر بیت الله الحرام در استان سمنان

مسافران خانه خدا، خانه ای برای دو یتیم می‌سازند

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت:در آستانه فرارسیدن موسم حج، ۱۱۰۰ زائر بیت‌الله الحرام در اقدامی خداپسندانه و همراه با عشق و معرفت هزینه احداث یک واحد مسکونی برای دو یتیم ساکن یکی از شهرستانهای استان سمنان را تقبل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد حسین ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: بیش از سه هزار یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان نیازمند همدلی و همراهی خیرین هستند.

وی با اشاره به نشست مشترک با مدیر کل حج و زیارت استان سمنان تصریح کرد:در آستانه فرارسیدن موسم حج، ۱۱۰۰ زائر بیت‌الله الحرام در اقدامی خداپسندانه و همراه با عشق و معرفت هزینه احداث یک واحد مسکونی برای دو یتیم ساکن یکی از شهرستانهای استان سمنان را تقبل کردند.

وی با بیان اینکه تامین کمک هزینه تحصیلی، درمانی، معیشت ، و بالاخص تأمین سرپناه یکی از اقدامات این نهاد حمایتی برای کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان است، خاطر‌نشان کرد: در این راستا از تمام ظرفیت ها و کمک های نوع دوستانه خیرین برای خانه دار شدن ایتام و فرزندان محسنین بهره خواهیم برد.

محمد حسین ذوالفقاری با اشاره به راه های حمایت از کودکان نیازمند استان سمنان تصریح کرد: مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و ارسال عدد ۰۲۳ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳، از راه های ثبت نام در طرح اکرام ایتام است. انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)