معلمان حامی ایتام دبستان «شهید کریمی» تجلیل شدند

کد :
68338
آخرین به روزرسانی :
12 اردیبهشت 1403 - 15:08

از پیشنهاد صفحه «معلمان حامی ایتام دبستان «شهید کریمی» تجلیل شدند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
همزمان با روز معلم؛

معلمان حامی ایتام دبستان «شهید کریمی» تجلیل شدند

مديركل كميته امداد استان اردبيل گفت: به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم، 17 نفر از مدیران، مربیان و معلمان حامی ایتام مدرسه دخترانه «شهید کریمی» اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در این مراسم اظهار کرد: تمامی مسئولین مدرسه دخترانه شهید کریمی اردبیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هستند.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته معلم بر خود وظیفه دانستیم از معلمان نیکوکار این مجموعه تشکر و قدردانی کنیم، افزود: 17 نفر از مسئولین این مدرسه که همگی یاریگر ایتام و محسنین اردبیلی هستند مورد تقدیر قرار گرفتند.

حسین‌نژاد بیان کرد: مدیر، مربیان و معلمان این مدرسه با جریان سازی فرهنگ خیر و احسان در بین دانش‌آموزان نیز موجب شده‌اند تا تعدادی از دانش‌آموزان نیز با ثبت نام در طرح اکرام، به یاری همنوعان نیازمند خود بشتابند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: حتی در بین دانش‌آموزان این مدرسه، با دانش‌آموزی روبه‌رو شدیم که خود حامی 3 فرزند معنوی است و این جای بسیار قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم كميته امداد ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است، افزود: معلمان، تربیت کننده نسل آینده هستند كه به عنوان سفیر مهربانی، می‌توانند در تربیت نسل آينده به عنوان انسان‌هايي نوعدوست و خیرخواه، کمک حال و ياريگر كميته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان باشند.

حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود گفت: هم‌اکنون 2587 معلم، با ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامی فرزندان تحت حمایت این نهاد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اعلام کرد: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از 3625 نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را برعهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال 1402، معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)