همایش کشوری آموزش ضوابط و مقررات حمایت‌های اجتماعی در شیراز آغاز شد

کد :
63355
آخرین به روزرسانی :
28 اسفند 1402 - 15:55

از پیشنهاد صفحه «همایش کشوری آموزش ضوابط و مقررات حمایت‌های اجتماعی در شیراز آغاز شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده

همایش کشوری آموزش ضوابط و مقررات حمایت‌های اجتماعی در شیراز آغاز شد

با حضور مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد، همایش کشوری آموزش ضوابط و مقررات حمایت‌های اجتماعی در شیراز آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، همایش کشوری آموزش ضوابط و مقررات حمایت‌های  اجتماعی در شیراز آغاز شد.

علی بحیرایی، مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد در این همایش، گفت: هدف از برگزاری این همایش آموزشی، آشنایی با دستورالعمل‌های تدوین شده است.

وی افزود: فصل جدیدی  در حوزه حمایت‌های اجتماعی در رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت برنامه‌ریزی شده است.

بحیرایی تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف این همایش آموزشی، مروری بر سامانه هوشمند امداد (سها) و ارتقای این برنامه با نظر کارشناسان این حوزه و همکاران در سطح کشور است.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد اظهار کرد: با بهره‌مندی از روش‌های جدید سیستمی و بروزرسانی برنامه‌ها به دنبال مرتفع‌سازی مشکلات مددجویان تحت حمایت هستیم.

وی در ادامه افزود: به دنبال بهر ه‌مندی از ظرفیت‌ روش‌های نوین در ارائه خدمت به مخاطبان خود  در سراسر کشور هستیم و یکی از برنامه‌های جدید در حوزه توزیع جهیزیه، بهره‌مندی از بستر پلتفرم سلام و به صورت سیستمی است.

بحیرایی تصریح کرد: از طریق شارژ کیف پول زوجین جوان با این روش جدید و آسان، زمینه خرید بدون دغدغه جهیزیه فراهم شده است که در نوع خود یکی از روش‌های خدمت آسان و شیرین به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت  خواهد بود.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد در پایان اظهار کرد: در این همایش دو روزه از نقطه نظرات همکاران استان‌ها در زمینه تدوین دستورالعل‌های جدید بهره مند خواهیم شد. با برگزاری این دوره‌های آموزشی  نواقص سامانه‌ها از جمله سامانه سها در حوزه حمایت برطرف خواهد شد و به دنبال نتایج کارشناسی از این همایش هستیم.

گفتنی است این دوره به منظور آشنایی با برنامه‌های جدید ضوابط و مقررات حمایت‌های  اجتماعی، همچنین بررسی مشکلات مددجویان با حضور علی بحیرایی، مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد و با شرکت 16 استان کشور برگزار شد و دیگر استان‌ها نیز به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)