پرداخت 5628فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان مرکزی

کد :
68294
آخرین به روزرسانی :
11 اردیبهشت 1403 - 10:10

از پیشنهاد صفحه «پرداخت 5628فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان مرکزی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
اشتغال و خودکفایی
حمایت و سلامت خانواده
مسکن و امور مهندسی ساختمان
در سال گذشته انجام شد،

پرداخت 5628فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان مرکزی

طی سال گذشته تعداد 5628 فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار 104 میلیاردو 652 میلیون تومان توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ، بانکهای رسالت و مهر به نیازمندان استان مرکزی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد رفیعی، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان مرکزی با اعلام این خبر ، گفت: از این تعداد 3978 مورد تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت با اعتبار 76 میلیاردو 952 میلیون تومان و تعداد 1650 مورد تسهیلات از منابع بانکی رسالت و مهر با اعتبار 27 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح «قرض ماندگار» توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اظهار کرد: در قالب این طرح، خیّران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در ارائه خدمات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان عزیز تحت حمایت دارند، می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه تقویت خدمات معوض این نهاد را فراهم کنند.

رفیعی اضافه کرد: خیّران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنان در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات بدون بهره به نیازمندان فراهم شود.

وی، با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند، افزود: افراد می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق به همراه وجوه هم‌افزایی توسط صندوق امداد ولایت، نیازمندان مورد نظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.

 

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)