در راستای تسهیل دسترسی مخاطبین گرامی به خدمات درگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرستی از سوالات متداول به همراه پاسخ هریک در زیر قابل دسترس میباشد. درصورتی که موضوع مورد نظر شما جزو موارد زیر نیست از طریق شیوههای ارتباطی مطرح شده در بخش ارتباط با کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) تماس حاصل فرمایید.
۱- این خدمت شامل چه لوازمی میباشد؟
۲- به چه افرادی تعلق می گیرد؟
۳- سرانه خدمت چه میزان میباشد؟
۴- ارائه درخواست از چه درگاهی صورت می پذیرد؟
۵- اگر مددجو کالای فرسوده داشته باشد میتواند درخواست برای خرید کالای نو را داشته باشد؟
۶- اگر مددجو کالایی را خودش تهیه نموده باشد ولی بابت خرید کالا بدهکار باشد میتواند درخواست مساعدت در این زمینه داشته باشد؟
۷- آیا مددجو امکان درخواست لوازم ضروری بصورت نقد را دارد؟
۸- چه مدارکی برای لوازم ضروری زندگی مورد نیاز میباشد؟