ارائه 1487 خدمت درمانی به همت گروه جهادی پزشکی شهید همدانی

کد :
69854
آخرین به روزرسانی :
16 تیر 1403 - 14:34

از پیشنهاد صفحه «ارائه 1487 خدمت درمانی به همت گروه جهادی پزشکی شهید همدانی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
حمایت و سلامت خانواده
بهداشت و درمان
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

ارائه 1487 خدمت درمانی به همت گروه جهادی پزشکی شهید همدانی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: گروه جهادی شهید همدانی، به 1487 نفر از مددجویان تحت حمایت ساکن در شهرستان خلخال خدمات درمانی، بهداشتی، دندانپزشکی و چشم‌پزشکی ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در سفر یک روزه به شهرستان خلخال و در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی شهید همدانی، طی دو روز با استقرار در محل کمیته امداد شهرستان‌ خلخال، خدمات متنوع پزشکی، دندانپزشکی و فرهنگی را به خانوار تحت حمایت کمیته امداد ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، 1487 نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان خلخال، خورش‌رستم، شاهرود و کوثر از خدمات گروه جهادی پزشکی شهید همدانی بهره‌مند شدند، بیان کرد: به این مددجویان خدماتی از قبیل دندانپزشکی، پزشک عمومی، چشم‌پزشکی و تجویز عینک و خدمات فرهنگی ارائه شده است.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه فعالیت بسیار مهمی که در کنار خدمات درمانی و پزشکی بیش از پیش چشمگیر بود و موجب ارتقای روحیه فرزندان خانواده‌های تحت حمایت شد، افزود: این گروه جهادی برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی مناسبی را تدارک دیده بودند که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با هدایا و بسته‌های فرهنگی، آنها را تشویق می‌کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه 550 نفر از مددجویان از خدمات چشم‌پزشکی گروه جهادی شهید همدانی بهره‌مند شده‌اند، گفت: برای 450 نفر از این مراجعین که مشکل بینایی داشتند عینک رایگان تجویز و اهدا شد.

وی بیان کرد: 200 مددجو از پزشک عمومی، 192 نفر از دندانپزشکی از قبیل ترمیم، پرکردن و عصب کشی و 95 کودک هم از خدمات فرهنگی این گروه جهادی بهره‌مند شدند.

حسین‌نژاد یادآور شد: این سیزدهمین حضور گروه جهادی پزشکی شهید حسین همدانی در استان اردبیل بود که خدمات پزشکی رایگان به خانواده‌های تحت حمایت و سایر افراد نیازمند جامعه ارائه کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اعلام کرد: این گروه جهادی با حضور در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته می‌کوشند تا خانواده‌های نیازمند به جهت پایین بودن وضعیت معیشتی از خدمات بهداشتی و درمانی عقب نمانند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادی این گروه، خاطرنشان کرد: اکثر اعضای این گروه جهادی پزشکی از پیشکسوتان و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند که با جان و دل برای رفع محرومت در مناطق محروم کشور می‌کوشند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)