اهدای 733 سری جهیزیه به نوعروسان استان کردستان

کد :
68694
آخرین به روزرسانی :
30 اردیبهشت 1403 - 12:05

از پیشنهاد صفحه «اهدای 733 سری جهیزیه به نوعروسان استان کردستان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
حمایت و سلامت خانواده
با حضور قائم مقام کمیته امداد انجام شد؛

اهدای 733 سری جهیزیه به نوعروسان استان کردستان

با حضور قائم مقام کمیته امداد 733 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان کردستان اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد در مراسم اهدای ۷۳۳ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان گفت: کمیته امداد یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است که با نگاه دینی و فقهی بنیانگذار کبیر انقلاب در ۱۴ اسفند ۵۷ تاسیس شد.

وی با اشاره به خدمات گسترده کمیته امداد به اقشار ضعیف جامعه و نیازمندان از ابتدای تاسیس، اظهار کرد: در بخش مسکن اقدامات خوبی صورت گرفته است و ماه قبل ۳۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن تحویل مددجویان در سطح کشور شد.

قائم مقام کمیته امداد ادامه داد: در بحث اشتغال نیز در اسفندماه سال گذشته جشن توانمندی ۱۰۰ هزار خانوار تحت حمایت برگزار شد و امسال نیز 110 هزار خانوار به خودکفایی می‌رسند.

صباغیان با بیان اینکه بحث توانمندسازی و رساندن مددجویان به درامد باثبات از برنامه‌های اصلی این نهاد است، تصریح کرد: کمیته امداد از یک نهاد حمایتی به یک نهاد توانمندساز تغییر ریل داده است.

وی افزود: در این زمینه تلاش می‌شود به جای ارائه خدمات موردی به افراد، از طریق اشتغال‌زایی آنان را به درآمد پایدار رسانده تا روی پای خود بایستند و از چرخه حمایت خارج شوند.

قائم مقام کمیته امداد خاطرنشان کرد: خدمات حمایتی کمیته امداد برای افراد سالمند و بیماران زمین‌گیر و ناتوان، تداوم دارد اما سایر افراد طی یک فرایند و در جهت حفظ کرامت و عزت نفس آنان باید به توانمندی و خودکفایی برسند.

وی گفت: از دیگر اقدامات این نهاد کمک به ازدواج مددجویان است که در جهت تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث جوانی جمعیت و ازدواج آسان و تحکیم بنیاد نظام خانواده انجام می شود.

صباغیان با بیان اینکه امروز 733 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان اهدا شد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است تا امسال هیچ پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه باقی نماند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)