حمایت از 15 هزار دانش‌آموز در قالب پویش «مداد رنگی»

کد :
71003
آخرین به روزرسانی :
13 شهریور 1403 - 11:11

از پیشنهاد صفحه «حمایت از 15 هزار دانش‌آموز در قالب پویش «مداد رنگی»» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

حمایت از 15 هزار دانش‌آموز در قالب پویش «مداد رنگی»

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، کمیته امداد استان اردبیل تلاش دارد تا در قالب «پویش مداد رنگی»، علاوه بر رفع نیازهای اساسی دانش‌آموزان تحت حمایت، به جریان‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان کمک کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسیننژاد در سلسله نشست‌های خبری روایت تحول که در سالن شهید بهشتی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در قالب پویش مدادرنگی قرار است به ازای مساعدت 100 هزار تومانی هموطنان، 200 هزار تومان نیز کمک کمیته امداد انجام شده تا یک بسته لوازم تحریر تهیه و برای 15 هزار و 500 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد توزیع شود.

وی اعلام کرد: جشن عاطفه‌ها، 26 شهریور به صورت میدانی و هفته اول مهرماه در مدارس استان اردبیل برگزار می‌شود تا با شروع سال‌تحصیلی، مساعدت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت را شاهد باشیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند اقلام و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت را تامین کند که لازم است نیکوکاران بیش از پیش به یاری این فرزندان تحت حمایت بشتابند، افزود: پویش مدادرنگی بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ خیر و احسان در بین کودکان و نوجوانان است تا بیش از پیش به یاد همنوعان نیازمند خود باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه سخنان خود گفت: تا کنون بیش از شش میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی از طریق کمک‌های مردمی و مراکزنیکوکاری به جشن عاطفه‌ها کمک شده است.

وی یادآور شد: از این مبلغ، بیش از 950 میلیون تومان به صورت نقد و مابقی در قالب کمک‌های غیرنقدی به کمیته امداد اهدا شده تا در اسرع وقت در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: در سال گذشته مراکزنیکوکاری و خیران اردبیلی بیش از هجده میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمک کرده‌ بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: مردم نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار این دانش‌آموزان نیازمند قرار دهند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)