خودکفایی مددجویان با تسهیل در ایجاد طرح های اشتغال

کد :
68661
آخرین به روزرسانی :
26 اردیبهشت 1403 - 09:20

از پیشنهاد صفحه «خودکفایی مددجویان با تسهیل در ایجاد طرح های اشتغال » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی
رئیس کمیته امداد شهرستان چادگان تاکید کرد؛

خودکفایی مددجویان با تسهیل در ایجاد طرح های اشتغال

رئیس کمیته امداد شهرستان چادگان ایجاد 482طرح اشتغال مددجویان در سال گذشته را مسیری برای خودکفایی خانواده های تحت حمایت مطرح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، لهراسب شملی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چادگان گفت: در سال گذشته 482 طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 51 میلیارد و 790 میلیون تومان ایجاد شده است.

لهراسب شملی با تاکید براینکه اشتغال مددجویان زمینه خودکفایی خانوارهای تحت حمایت را فراهم می کند، ادامه داد: طرح های ایجادی در زمینه های دامپروری، کشاورزی، قالیبافی، خیاطی، صنایع دستی، خرید خودرو، کارگاه های صنعتی، خدمات مرتبط با ساختمان و پنل های خورشیدی می باشد.

وی به ارائه آموزش های مهارتی و پایدارسازی نیز اشاره کرد و افزود: بیش از 170 مددجوی تحت حمایت برای راه اندازی مشاغل خود آموزش های مهارتی را کسب کردند همچنین با هدف پایدارسازی اشتغال نیز 80 نفر تحت آموزش های مختلف فنی حرفه ای، بازاریابی و کسب و کار الکترونیکی و ... قرار گرفتند.

رئیس کمیته امداد شهرستان چادگان، معرفی مددجویان به مراکز کاریابی را یکی دیگر از مسیرهای اشتغال مددجویان اعلام کرد و گفت: سال گذشته 19 مددجوی تحت حمایت نیز با معرفی مراکز کاریابی به عرصه کار و اشتغال وارد شدند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)