قطار ساخت و تعمیرات منازل مددجویان در ریل پیشرفت است

کد :
68652
آخرین به روزرسانی :
25 اردیبهشت 1403 - 11:28

از پیشنهاد صفحه «قطار ساخت و تعمیرات منازل مددجویان در ریل پیشرفت است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رئیس کمیته امداد منطقه سه اصفهان تاکید کرد؛

قطار ساخت و تعمیرات منازل مددجویان در ریل پیشرفت است

رئیس کمیته امداد منطقه سه اصفهان گفت: بر روند پیشرفت ساخت و تعمیرات منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت با نظارت و پیگیری هفتگی توجه ویژه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا پیرالو رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه سه اصفهان، گفت: با ساخت مسکن محرومان، پیگیری اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بهسازی و تعمیر منازل فرسوده و کمک به ودیعه و اجاره مسکن، مشکلات مددجویان در این زمینه را مرتفع می کنیم.

علیرضا پیرالو همچنین به اقدامات کمیته امداد در حوزه تامین مسکن مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته 188 مورد کمک به خرید، احداث، تعمیرات و تکمیل مسکن مددجویان با مشارکت خیران انجام شد.  

وی با تاکید بر پیگیری های ویژه در روند پیشرفت ساخت و تعمیرات واحدهای مسکونی مددجویان به صورت هفتگی، افزود: برای خرید واحداث 64 باب منزل مددجویی بالغ بر 3میلیارد و 740 میلیون تومان و برای کمک به 124 مورد تعمیرات، احداث فضاهای جانبی و تاسیسات نیز بیش از 2 میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه سه اصفهان، با قدردانی از حمایت خیران برای تامین سرپناه امن خانوارهای نیازمند، گفت: با مساعدت بیش از پیش نیکوکاران، حامیان و خیراندیشان می توانیم با وجود شرایط سخت اقتصادی، دغدغه مسکن مددجویان که از جمله نیازهای اساسی این خانواده ها محسوب می شود را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)