مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت

کد :
71490
آخرین به روزرسانی :
8 مهر 1403 - 07:56

از پیشنهاد صفحه «مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
فرهنگی و تربیتی
رویداد

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در پیامی، شهادت مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله را به امت آزاده اسلام تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدرضا میری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در پیامی، شهادت مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله را به امت آزاده اسلام تبریک و تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

وَلَا تَحسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّه أَموَاتًا بَل أَحیَاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُون

هرگز گمان مبر کسانى که در راه خدا کشته شدند، مرده‌اند؛ بلکه زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند

حاج سید حسن نصرالله، رهبر مقاومت لبنان، عالمی اهل عمل و مجاهدی با اخلاص بودند که سردار رشید اسلام، شهید قاسم سلیمانی درباره ایشان گفته بود: « تمام وجودِ سید حسن اخلاص است؛ من حاضرم قلب و سرم را برای دو نفر بدهم: رهبری و سید حسن نصرالله».

اگرچه در خون غلتیدن بزرگ‌مردانی همچون سیدحسن، قلب امت اسلام را خراش می‌دهد، اما دشمنان اسلام باید بدانند که خون شهدا، اراده پولادین مسلمانان آزاده را مستحکم‌ تر می‌‌کند.

دشمنان بدانند که به فرموده رهبر معظم انقلاب، سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد؛ و به حول و قوه‌ی الهی، دشمن متجاوز و خبیث را پشیمان خواهیم کرد.

اینجانب شهادت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله را به امت آزاده اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم؛ انشاء‌الله به برکت خون آن بزرگوار، هرچه زودتر شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)