پارس‌آبادی‌ها 100 میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند

کد :
69227
آخرین به روزرسانی :
21 خرداد 1403 - 13:31

از پیشنهاد صفحه «پارس‌آبادی‌ها 100 میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد:

پارس‌آبادی‌ها 100 میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مردم مومن و نوعدوست شهرستان پارس‌آباد بیش از 100 میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند که با توجه به فصل برداشت، این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد اردبیل، ظاهر وطن‌خواه اظهار کرد: در هفته‌های اخیر، دو جلسه شورای زکات در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد تا تمهیدات لازم برای جمع‌آوری زکات انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این جلسات در دفتر امام جمعه پارس‌آباد برگزار شده است، بیان کرد: جلسه دیگری نیز با همین موضوع در روستای مجیدآباد برگزار شد تا شاهد افزایش پرداخت زکات در سطح شهرستان پارس‌آباد باشیم.

وطن‌خواه خاطرنشان کرد: مردم مومن پارس‌آباد در سال گذشته بیش از دو میلیارد و 422 ملیون تومان زکات پرداخت کرده بودند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال نیز اهالی نوعدوست پارس‌آباد بیش از یک میلیارد تومان زکات فطره خود را به کمیته امداد تحویل دادند.

وی افزود: با توجه به بارش‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود زکات پرداختی در سال‌جاری افزایش چشمگیری نسبت به سال‌های قبل داشته باشد.

شایسته ذکر است: در پایان نشست‌های موضوعی زکات در شهرستان پار‌س‌آباد که با حضور امام جمعه این شهرستان و سایر مسئولان استانی برگزار شد، با دو خانواده تحت حمایت دیدار و ضمن دلجویی، در خصوص رفع مشکلات اساسی آنها قول مساعد داده شده است.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)