پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز خبرنگار

کد :
70487
آخرین به روزرسانی :
17 مرداد 1403 - 07:27

از پیشنهاد صفحه «پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز خبرنگار» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
رویداد
به مناسبت هفدهم مرداد ماه؛

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه، جامعه رسانه‌ای و یکایک خبرنگاران استان اردبیل تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام تبریک علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی, شهید عرصه خبر, بهانه ای است برای تقدیر از کسانی که بر پایه رسالت خود با مسئولیت, تعهد, دلسوزی و صداقت در راه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گام برمی دارند.

بی شک  در عصر ارتباطات و تنوع و پیچیدگی  ابزارهای  ارتباطی، نقش  و رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه  در  گسترش خیر عمومی  و  انعکاس شفاف اخبار به  آحاد جامعه بسیار خطیر و حساس است که تحقق این امر  نیازمند اهتمام مسئولانه  خبرنگارانی است که همواره در برافروختن چراغ اطلاع رسانی و آگاهسازی پیشگام بوده اند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر, این روز را به  تلاشگران عرصه اندیشه و قلم و فعالان گرانقدر حوزه رسانه به ویژه خبرنگاران عزیز استان  که با قلمی توانا و بیانی شیوا  و شفاف در انعکاس بهتر  اخبار کمیته امداد استان اردبیل می کوشند  تبریک  عرض نموده  و از ایزد منان سلامتی، تداوم عزت و استواری و پایداری قلم را برایشان مسئلت می نمایم.

 

علیرضا حسین‌نژاد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)