پیام تسلیت رئیس هیات امنای کمیته امداد در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

کد :
71499
آخرین به روزرسانی :
8 مهر 1403 - 11:35

از پیشنهاد صفحه «پیام تسلیت رئیس هیات امنای کمیته امداد در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده

پیام تسلیت رئیس هیات امنای کمیته امداد در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

رئیس هیات امنای کمیته امداد در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام تسلیت آیت‌‌الله محسن کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سیدحسن نصرالله، سید مقاومت که عمر پر برکت خود را در مبارزه با استکبار و صهیونیسم گذراند، به شهادت رسید.

جهان اسلام، مرد بزرگی را از دست داد که مادر گیتی همچو فرزند نزاد. رهبری حکیم، عاقل، ستراتژيست، ولایتمدار، دلسوز ،شجاع و هر آنچه که خوبان همه دارند او یکجا داشت.

رژیم صهیونیستی جنایت دیگری بر فهرست بی‌شمار جنایات خود افزود و با این جنایت بزرگ، خون همه آزادی‌خواهان و آزادگان جهان به جوش آمده است. این رژیم جنایتکار بداند که شهادت سید، پایان سید نیست؛ بلکه آغاز نصر بزرگی است که خدا وعده داده است.

آنچه در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه‌ بیروت توسط رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ داد، در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت است و اکنون نیز که سید نصرالله عزیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد، زهی خیال باطل که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند چرا که جبهه‌ عزتمند مقاومت اسلامی همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

اینجانب این جنایت بزرگ را محکوم نموده و به روح شهید مقاومت و تمام شهدا درود می فرستم. از خداوند منان برای مردم مقاوم لبنان به ویژه عزیزان حزب‌الله، سلامتی و سربلندی و برای مجروحان جنایات اخیر صهیونیستها شفای عاجل مسالت دارم و شهادت بزرگمرد تاریخ و سیدالشهدای لبنان را به مقام معظم رهبری و تمام دوستداران مقاومت تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)