پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان 

کد :
71500
آخرین به روزرسانی :
8 مهر 1403 - 11:58

از پیشنهاد صفحه «پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
آینه در رسانه

پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، متن پیام رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به شرح زیر است:  
بسم الله الرحمن الرحیم ‏«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» ‏‏ 
شهادت در راه خدا سنتی است الهی که پیشینه‌ی آن به اعماق تاریخ بشریت بازمی‌گردد. پیشِ‌روی هر ظالم، مجاهدی است از جان و مال خویش می‌گذرد و عَلَم دفاع از مظلومین را به اهتزاز در‌می‌آورد. این‌چنین است که شهادت نویدبخش زندگی است و شهید شادمان از فضل خداوند به بازماندگان بشارت می‌دهد. روح ملکوتی مجاهد نستوه، سید حسن نصرالله (رضوان‌الله تعالی علیه) پس از سالیان طولانی مبارزه با سفاک زمانه، به دست رژیم کودک¬کش صهیونی به لقاءالله پیوست و شربت گوارای شهادت را نوشید. اینک او در اعلی‌علیین در جمع مجاهدان بزرگ تاریخ نظاره‌گر رضوان الهی است.  
گرچه این شهادت برای وجود پر برکت او مایه‌ی فرحت و شادی است؛ اما دل‌های مظلومین و ستمدیدگان از فقدان او خون می‌گرید. کودکان و مردان و زنان فلسطین و لبنان حامی و پدری مهربان را از دست داده‌اند و مجاهدان و مبارزان راه حق در سوگ فرماندهی لایق، سخنوری توانا و مجاهدی زاهد نشسته‌اند و آزادی‌خواهان جهان با هر رنگ و نژاد و زبانی مرثیه‌ی آزادمرد لبنان را بر زبان دارند. 
این فقدان گرچه بزرگ و جانکاه است؛ اما به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، «سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت.» و امتداد نویدبخش حذف کامل غده‌ی سرطانی و ضدانسانی صهیونیسم خواهد بود. 
این‌جانب در کنار امدادگران خدوم کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی این ثلمه‌ی بزرگ را محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری و تمام مجاهدان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان توفیق پیروی از منش و روش او را خواستارم.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)