پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله

کد :
71494
آخرین به روزرسانی :
8 مهر 1403 - 09:12

از پیشنهاد صفحه «پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
رویداد

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی شهادت عالم مجاهد و سید راه مقاومت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطن و اشرار عالم و سال ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سید عزیز مقاومت را به این مقام والا رسانید و خون پاک او بدست شقی ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

در این برهه حساس تاریخی، با توکل به خداوند متعال و با صبر و استقامت در برابر این جنایات، با اعتماد به وعده های الهی و آموزه های وحیانی به یقین پیروزی نهایی از  آن مقاومت خواهد بود و جنایتکاران به زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید و خون پاک سیدحسن نصرالله و تمامی شهدای مقاومت، نهال استقامت را قوی تر و آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی به لطف الهی را تسریع خواهد کرد.

اینجانب این ضایعه دردناک را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم شریف لبنان و تمامی نیروهای مقاومت و آزادی خواهان و هم استانی های شهید پرور اصفهان تسلیت عرض می کنم.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)