پیام مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

کد :
68672
آخرین به روزرسانی :
26 اردیبهشت 1403 - 14:21

از پیشنهاد صفحه «پیام مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
رویداد
به مناسبت 27 اردیبهشت؛

پیام مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در پیامی ضمن گرامی‌داشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به تمامی دست‌اندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام تبریک علیرضا حسین‌نژاد به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح ذیل است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

         نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارات و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می‌کنند، بیانگر اهمیت روزافزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم از عوامل تاثیرگذار در توسعه جوامع انسانی و به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل‌داران توسعه آگاهی که با به کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم را برای اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاش‌های همکاران ارزشمندم در حوزه روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر که با الهام از هم‌افزایی، هم‌اندیشی و همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی «همدلی و همزبانی» فعالیت می‌کنند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند یکتا، برای تمامی کارگزاران عرصه روابط عمومی، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس جهاد تبیین در راستای روشنگری و امید آفرینی در سطح جامعه، آرزو دارم.

علیرضا حسین‌نژاد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)