پیام مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

کد :
71293
آخرین به روزرسانی :
1 مهر 1403 - 07:50

از پیشنهاد صفحه «پیام مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
آینه در رسانه

پیام مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آغاز هفته دفاع مقدس را به همه مردم ایران تبریک گفت.

گزارش سایت کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با صدور پیامی هفته دفاع مقدس تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

      بسم الله الرحمن الرحیم

🔹هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش‌ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که وحدت، ایثار و تمسک به دستورات الهی از مهم‌ترین برکات آن است.

🔹روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

 🔸با گذشت دهه ها از آن دفاع جانانه، دشمنان اسلام و ایران هنوزهم توان دیدن ایرانی آباد و موفق را ندارند و با سنگ اندازی های نوین خود در جهت افزایش فشار بر مردم و مسئولین همت گمارده اند. اما با هدایت و مدیریت رهبر فرزانه و همراهی آحاد ملت این انقلاب به پیش خواهد رفت و شاهد ایرانی سربلند خواهیم بود.

🔹اینجانب آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس را همه مردم از جمله خانواده های رزمندگان ، شهدا و ایثارگران و همکارانم در کمیته امداد امام خمینی (ره)استان بوشهر تبریک و تهنیت می گویم.
                عباس روشن 
مدیر کل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر 

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)