۱۵۰۰ راس دام مردم خراسان رضوی به کمیته امداد خراسان رضوی اهدا کردند

کد :
69442
آخرین به روزرسانی :
29 خرداد 1403 - 13:34

از پیشنهاد صفحه «۱۵۰۰ راس دام مردم خراسان رضوی به کمیته امداد خراسان رضوی اهدا کردند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی:

۱۵۰۰ راس دام مردم خراسان رضوی به کمیته امداد خراسان رضوی اهدا کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: امروز به صورت نمادین در کل استان ۱۵۰۰ راس دام زنده ذبح شد و در بین خانواده های نیازمند براساس دستورالعمل بهداشتی توزیع می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت ، بیان کرد: در راستای مفاهیم دینی، اسلامی و قرآنی و برای کمک به معیشت خانواده های نیازمند در عید قربان، توزیع گوشت قربانی است که استان خراسان رضوی از نظر تعدادی، حجمی و ریالی سرآمد کشور بوده و این نشان از مشارکت مردم در رسیدگی و کمک به حانواد های نیازمند است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی گفت: امروز به صورت نمادین در کل استان ۱۵۰۰ راس دام ذبح شد و گوشت حاصل براساس دستورالعمل  بهداشتی  توزیع می شود.
وی افزود: پیش بینی می شود، در استان بالغ بر ۵۰۰۰ راس دام  اهدا و ذبح شود.
سلم آبادی در خصوص چگونگی نحوه اهدای گوشت قربانی، تصریح کرد:برخی افراد گوسفند زنده، برخی مبالغی را به صورت نقدی در اختیار امداد گذاشتند و برخی افراد چند کیلو گوشت قرمز و سفید به عنوان گوشت قربانی اهدا کردند.
وی افزود: بعد از طی مراحل شیوه های بهداشتی بر اساس اولویت بندی مددکاران کمیته امداد، در مدت کوتاهی گوشت را به خانواده های نیازمند خواهند رساند.
مدیرکل کمیته امداد استان در خصوص شیوه های مشارکت مردم در این امر خیر، گفت: با شماره گیری #۰۵۱*۸۸۷۷* تحت عنوان نذر قربانی مبلغ دلخواه را پرداخت کنند و یا عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۸۰۳۳ ارسال نمایند.
وی افزود: خراسان رضوی در همه مناسبت هایی که همراه با کار خیر بوده، همیشه سرآمد کشور بوده است و امروز هم رکورد و اول کشور را خواهد داشت و این نشان می دهد مردم به تاسی از امام رضا ع در کار خیر سرآمد هستند.
سلم آبادی گفت: پیش بینی می کنیم تا عصر  عید قربان ۹۰ میلیارد تومان بصورت نقد،دام زنده،گوشت قرمز و سفید جمع آوری شود.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)