تاریخ انتشار: 1401/02/18 12:44 حوزه انتشار: اصفهان شناسه خبر: 14576

اشتراک گذاری

از برنامه های کمیته امداد استان اصفهان؛

ایجاد فرصت های شغلی جدید با هدف توسعه صنایع دانش بنیان

با ایجاد بیش از 18 هزار فرصت شغلی در سال گذشته، 504 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان استان اصفهان پرداخت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با ارائه گزارش عملکرد این حوزه اظهار داشت: سال گذشته برای ایجاد بیش از ۱۸ هزار اشتغال، ۵۰۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت و تحقق صد در صدی تعهد فرصت شغلی فراهم شد.

احمد رضایی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات موثری برای خودکفایی مددجویان انجام شد، ادامه داد: در بین طرح های اجرا شده، 2هزار و 783 طرح با برنامه ریزی، نظارت و حمایت این نهاد به خودکفایی رسیدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با اشاره به روند تحقق فرصت شغلی تعریف شده در سال جدید، افزود: با توجه شعار سال، تکمیل بانک اطلاعاتی دانشجویان فارغ التحصیل و حمایت از صاحبان ایده و دانشجویان نخبه با طرح های دانش بنیان از برنامه های در حال پیگیری می باشد.

رضایی معرفی این دسته از مددجویان به صندوق نوید و استارت آپ های شتاب دهنده را از دیگر برنامه های سال اعلام کرد و گفت: ایجاد 32 هزار فرصت شغلی جدید با بهره گیری از ظرفیت موسسات کاریابی، شرکت های سرمایه گذار، فعالان اقتصادی و تقویت و توسعه تسهیلات مددجویان توسط بانک های عامل با هدف ایجاد صنایع خلاق و دانش بنیان از مهمترین اقدامات امسال خواهد بود.

انتهای پیام/