تاریخ انتشار: 1401/02/20 13:07 حوزه انتشار: کرمان شناسه خبر: 15434

اشتراک گذاری

با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان؛

همایش زکات «برکت‌آبادی» با حضور عاملان و مؤدیان زکات کرمان در مشهد مقدس برگزار شد

همایش زکات «برکت‌آبادی» با حضور ۱۵۰ نفر از عاملان، مؤدیان و روحانیون زکات کرمان در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این همایش که با حضور حبیب‌الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و حجت‌الاسلام محمدطاها مهری مدیرکل امور اجرایی زکات، حجت‌الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان و جمعی از ائمه جمعه استان برگزار شد خطاب به روحانیون و مؤدیان زکات گفت: تلاش‌هایی که شما در جهت جمع‌آوری زکات انجام می‌دهید خروجی آن به سمت خانواده‌های نیازمند و یتیم سرازیر می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه این نهاد به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای است که خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت کمیته روی پای خود بایستند افزود: از محل درآمد زکات به دنبال ایجاد شغل برای خانواده‌های نیازمند و هم‌چنین ارائه خدمات فرهنگی به این خانواده‌ها هستیم.
وی تأکید کرد: از روحانیون زکات انتظار داریم درزمینهٔ جمع‌آوری زکات و ترغیب و تشویق کشاورزان همکاری ویژه‌ای با ستاد شورای زکات استان داشته باشند.
صادقی در پایان خاطرنشان کرد: باید به شکرانه همه نعمت‌ها ازجمله نعمت سلامتی که خداوند نصیبمان کرده نگاه ویژه‌ای به بچه‌های ایتام داشته باشیم.
شایسته ذکر است؛ این همایش به مدت یک روز و باهدف ترویج فرهنگ زکات و تلنگر به جامعه در شناسایی فقرا و رفع حاجت نیازمندان در مشهد مقدس برگزار شد.
انتهای پیام