تاریخ انتشار: 1401/02/21 09:47 حوزه انتشار: قم شناسه خبر: 15750

اشتراک گذاری

امسال برای اولین بار اتفاق افتاد:

اولین مرحله وجوهات فطریه، قبل از ظهر عید، به حساب نیازمندان قمی واریز شد

امسال فهرست نیازمندان و هماهنگی با بانک عامل از قبل آماده و نخستین مرحله وجوهات فطریه، برای اولین بار قبل از ظهر عید، به حساب مددجویان واریز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار استان که همچون سالهای گذشته در یتیم نوازی ماه مبارک رمضان حماسه آفریدند گفت: با مشارکت مردم نوعدوست و خیران، درآمدهای ماه رمضان نسبت به سال قبل حدود دو و نیم برابر افزایش نشان می دهد.

مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم

وی با بیان اینکه اطعام غذای گرم و افطاری ساده نیز از برنامه های این نهاد در استان بوده است گفت: در طول ماه مبارک رمضان بیش از 66 هزار پرس غذای گرم به ارزش حدود 31 میلیارد و 400 میلیون ریال و بالغ بر 60 هزار افطاری ساده به ارزش 6 میلیارد و 710 میلیون ریال در بین مددجویان این نهاد و نیازمندان توزیع شد.

مسعودیان راد نقش مراکز نیکوکاری در این اقدامات ارزشمند و خداپسندانه را بسیار مرثر عنوان و اظهار کرد: این مراکز با حمایت و تحت نظارت کمیته امداد فعالیت دارند و مردم در کمک رسانی به نیازمندان به آنها اعتماد کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به پرداخت زکات فطره 30 میلیارد ریالی قمی ها به افراد بی بضاعت گفت: امسال برای اولین بار وجوهات فطریه، قبل از ظهر عید فطر با پیامک فرهنگی به حساب مددجویان این نهاد واریز شد.

انتهای پیام/


کمیته امداد،قم،محسن مسعودیان راد،نشست خبری،رسانه،مطبوعات،فضای مجازی،ماه رمضان،عید فطر