تاریخ انتشار: 1401/02/21 11:40 حوزه انتشار: ستاد مرکزی شناسه خبر: 15793

اشتراک گذاری

کارآفرینی برای 400 بانوی سرپرست خانوار توسط راهبر شغلی کمیته امداد

راهبر شغلی خوش‌فکر کمیته امداد با راه‌اندازی و توسعه کارگاه ساخت گل چینی، برای 400 نفر از بانوان نیازمند شغل و درآمد ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، ناهید عابدینی چند سالی هست که به عنوان راهبر شغلی با کمیته امداد در حال همکاری است.

وی در مورد شیوه همکاری خود با کمیته امداد گفت: سابقه همکاری من با کمیته امداد به 20 سال قبل بر می‌گردد که در منزل کار ساخت گل چینی را آغاز کردم. پس از آن تصمیم گرفتم برای گل‌هایی که درست می‌کنم گلدان‌هایی تهیه کرده و آنها را برای عرضه به بازار ببرم.

این کارافرین در توضیح پیرامون کار خود ادامه داد: اینگونه شد که در ابتدا یک کارگاه 50 متری تهیه کردم، سپس این کارگاه را به 120 متر و در نهایت به 500 متر گسترش دادم.

عابدینی با اشاره به اینکه بیشتر کارگران این کارگاه را مددجویان کمیته امداد تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم دو واحد 400 متری دارم که حدود 400 نفر از بانوان سرپرست خانوار در این حوزه مشغول کار هستند. ضمن اینکه بیشترین تعداد کارگران این حوزه را مددجویان کمیته امداد تشکیل می‌دهند.

وی به برنامه آینده خود اشاره و اضافه کرد: کارکنان این کارگاه در واقع بانوانی هستند که نیاز به کار در منزل داشته و به دنبال کمک درآمدی برای خانواده خود هستند. برای همین هم امیدوارم با برنامه‌هایی که در دست بررسی و انجام دارم تعداد نیروهای این کارگاه را به 2 هزار نفر افزایش بدهم.

این کارآفرین ضمن تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های کمیته امداد تصریح کرد: از کمیته امداد بسیار تشکر می‌کنم زیرا با تسهیلات و آموزش نیروها به مجریان طرح‌های شغلی کمک می‌کند.

عابدینی عنوان کرد: من خواستم و توانستم و از کم شروع کردم و با کمک خداوند امروز به این جایی که هستم رسیدم و با نیروهایی که اینجا در کنار هستند همکاری می‌کنم. در نهایت نیز یک مجموعه بزرگ را ایجاد کرده و اداره کنم.

انتهای پیام