تاریخ انتشار: 1401/02/21 12:16 حوزه انتشار: خراسان رضوی شناسه خبر: 15804

اشتراک گذاری

راه اندازی 47 مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی «مدادرنگی» در آموزش و پرورش خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با موافقت مدیر کل آموزش و پرورش امسال 47 مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی با هدف رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان نیازمند، تحت عنوان «مداد رنگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: این نهاد با همراهی آموزش و پرورش از 45 هزار دانش آموزش نیازمند حمایت می کند. 
وی بیان کرد: به منظور ایجاد عدالت آموزشی برای ذانش آموزان مستعد و  د رآستانه کنکور، 2200 دانش آموز از خدمات مراکز آموزشی بهره مند شدند.
سلم آبادی اظهار کرد: در طی سالهای شیوع ویروس کرونا، 6 هزار تبلت تهیه و به دانش آموزان اهدا شد که از این تعداد3500 مورد آن در قالب هم افزایی کمیته امداد و آموزش و پرورش انجام گرفت.
وی، با اعلام مشارکت 130مدرسه در طرح « مدارس همدل» گفت: با اجرای این طرح زمینه تحصیل 560 دانش آموز ممتاز نیازمند در مدارس غیرانتفایی، هیات امنایی و نمونه دولتی به صورت رایگان در سال تحصیلی فراهم شد که هدف از اجرای این طرح گسترش و تامین همه‌ جانبه عدالت آموزشی و تربیتی با همکاری کمیته امداد و آموزش‌ و پرورش اجرا شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تلاش می کنیم تا تعداد دانش آموزن بهره مند از طرح مدارس همدل در سال تحصیلی جدید به هزار نفر افزایش یابد.
سید امیر شوشتری  از طرح مراکز نیکوکاری استقبال کرد و اعلام آمادگی نمود تا مراکز نیکوکاری تخصصی مدادرنگی در تمام نواحی آموزش و پرورش ایجاد گردد.//


مدیرکل، رضا سلم آبادی، خراسان رضوی، آموزش و پرورش، مدارس همدل، نیازمند، مرکز نیکوکاری