تاریخ انتشار: 1401/02/21 14:00 حوزه انتشار: ستاد مرکزی شناسه خبر: 15828

اشتراک گذاری

همزمان با سالگرد درگذشت «حاج عبدالله والی» انجام شد؛

آغار رسمی فعالیت خانه جهادگران ‌انقلاب اسلامی

همزمان با سالگرد درگذشت جهادگر مخلص، حاج عبدالله والی، خانه جهادگران ‌انقلاب اسلامی به صورت رسمی فعالیت خود را اغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، خانه جهادگران انقلاب اسلامی با حضور جمعی از جهادگران مناطق محروم از سراسر کشور با برگزاری سه رویداد ملی در شهرستان بشاگرد استان هرمزگان رسما آغاز به کار می‌کند.
هشتمین مراسم ملی شب خاطره جهادی، دومین آیین سرو جهاد و نخستین رویداد تجربه نگاری حرکت های جهادی از جمله برنامه های این خانه همزمان با هجدهمین سال فراق جهادگر آسمانی حاج عبدالله والی است.

بازروایی تجارب جهادگران از فعالیت‌های خدمت‌رسانی و سازندگی از جمله فعالیت‌های خلاقانه جهادگران جوان است که هشتمین سال پیاپی در قالب شب خاطره انجام می‌پذیرد.
 

همچنین آیین سرو جهاد که به منظور تجلیل از سروقامتان حرکت‌های جهادی طراحی شده است، در نظر دارد در دومین ‌همایش خود از چند چهره شاخص خدمت‌رسانی تقدیر کند. رویداد تجربه‌نگاری نیز با محوریت معرفی ‌الگوهای فاخر گروه‌های جهادی در پیشرفت روستاها و مناطق محروم کشور؛ در پی تعمیم این الگوهای علمی و عملی به سایر گروههای جهادی کشور است.


گفتنی است خانه جهادگران انقلاب اسلامی توسط جمعی از جهادگران خودجوش تشکیل شده و رسما فعالیت‌های خود را به نام جهادگر آسمانی «حاج عبدالله والی» طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت با حضور رئیس کمیته امداد در بشاگرد آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام