تاریخ انتشار: 1401/02/21 14:37 حوزه انتشار: لرستان شناسه خبر: 15844

اشتراک گذاری

در سال گذشته 11 هزار فقره وام در استان لرستان پرداخت شده است

علی عاشوری مدیر عامل صندوق امداد ولایت کشور در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال ایجاد شده توسط کمیته امداد لرستان گفت: این تسهیلات در قالب وام های خرد به مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار آسیب پذیر از طریق صتدوق مهر ولایت که به نوعی از مجموعه های تحت پوشش ک

در سال گذشته 11 هزار فقره وام در استان لرستان پرداخت شده است

علی عاشوری مدیر عامل صندوق امداد ولایت کشور در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال ایجاد شده توسط کمیته امداد لرستان گفت: این تسهیلات در قالب وام های خرد به مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار آسیب پذیر از طریق صتدوق مهر ولایت که به نوعی از مجموعه های تحت پوشش کمیته امداد هست پرداخت میشود.

وی افزود: یکی از سرفصل های اصلی پرداخت تسهیلات موضوع ایجاد کارآفرینی و اشتغال برای مددجویان تحت پوشش امداد است. برخی از هموطنانمون که به دلیل عدم تمکن مالی نمی توانستند یک شغل آبرومند داشته باشند، اکنون با استفاده از تسهیلات امداد توانسته اند مستقل شده و در کنار خود برای دو نفر دیگر از مددجویان اشتغال ایجاد نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، مدیر عامل صندوق ولایت کشور افزود: در مجموع در سال گذشته از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت صرفا برای استان لرستان بیش از 112 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم که درقالب تقریبا 11 هزار فقره وام بوده است .

ایشان افزود: بخش اعظم منابع صندوق امداد ولایت ناشی از سرمایه گزاری مردم خیر کشورمان هست. ما از سپرده های مردم برای پرداخت تسهیلات استفاده می کنیم. هر چقدر منابع از درون استان از طریق خیرین عزیز تامین بشود صرفا برای پرداخت تسهیلات و گره گشایی از مشکلات همین استان استفاده خواهد شد.

ایشان خطاب به خیرین و نیکوکاران استان اضافه کردند: من در همین جا از همه مردم خیر و نیکوکار استان درخواست میکنم که با سپرده گزاری در صندوق  امداد ولایت یاری رسان ما باشند تا ما بتوانیم بخش بیشتری از نیازمندان استان را تحت پوشش قرار بدهیم .

پایان


وام قرض الحسنه ، صندوق امداد ولایت ، ایجاد اشتغال ودرآمد با ثبات ، توانمندسازی مددجویان