تاریخ انتشار: 1401/02/22 09:51 حوزه انتشار: خراسان جنوبی شناسه خبر: 16137

اشتراک گذاری

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کمک های نهادهای انقلابی به خانواده های نیازمند در جهت رشد انسانی و الهی است

آیت الله عبادی گفت: نتیجه نهایی کمک های نهادهای انقلابی به خانواده های نیازمند تحت حمایت باید رشد انسانی و الهی آنان باشد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه دراستان خراسان جنوبی در دیدار با معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: جوامع بشری نیازهایی دارند که دولت ها به حسب نیازهای جامعه تحت عناوینی از جمله وزارتخانه هایی را مطابق با نیاز جامعه ایجاد می کنند و شهروندان در هر دولتی وظایف دارد که انجام دهند و هم امتیازاتی دارند که دریافت کنند اما آنچه که تعریف می شود آن خدمت رسانی ویژه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر وزارتخانه دولتی وظیفه ای برای خدمت به مردم دارد، افزود: فعالیت نهادهای انقلابی با وزارتخانه ها متفاوت هستند و در چارچوب یک خدمت رسانی خلاصه نمی شود چون اینها برخواسته از انقلاب هستند و کمک های آنان هدفمند است و انواع و اقسام خدماتی که به خانواده های نیازمند انجام می دهند برای رشد و توانمندسازی آنان است.

وی ادامه داد: نتیجه نهایی کمک های نهادهای انقلابی به این خانواده ها باید رشد انسانی و الهی آنان باشد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ارزش خاص نهادهای انقلابی از این جهت است که در راستای اهداف ارزش های انسانی و الهی است، گفت: فرزندانی که تحت پوشش نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند اینها راندمانش در محصولات فرهنگی خلاصه می شود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: الحمدالله بخشی از نهادها در طول این مدت خیلی خوب عمل کردند که از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین است که اینها نیروی نظامی هستند اما در قانون به صورت ویژه تعریف شدند و حافظ فرهنگ انقلاب هم هستند و کمیته امداد هم خوب عمل کرده و ضمن تأمین مسائل معیشتی باید حافظ فرهنگ خانواده های نیازمند هم باشند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی صادراتی است و به هر جایی که رفت معادلات نظامی کلاسیک را بهم ریخت، گفت: عراق دست صدام چه عراقی بود وقتی حشدالشعبی آمد چه عراقی شد یا وقتی داعش ها آمدند چه می کردند وقتی بسیج در مقابلشان ایستاد به چه سرنوشتی دچار شدند.