تاریخ انتشار: 1401/02/22 11:42 حوزه انتشار: کرمانشاه شناسه خبر: 16174

اشتراک گذاری

امسال 19000 فرصت شغلی زودبازده در استان ایجاد می شود

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امیدواریم در سال 1401 بیش از 19 هزار فرصت شغلی زودبازده برای متقاضیان جویای کار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، پیمان ترکمانه، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امیدواریم تا پایان سال 1401 با تحقق تعهدات و جذب منابع بانک های عامل بیش از 19 هزار فرصت شغلی زودبازده در استان برای متقاضیان جویای کار تحت حمایت کمیته امداد ایجاد شود.
ترکمانه افزود: برای ایجاد این فرصت های شغلی بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده که محل تامین این اعتبار منابع قرض الحسنه بانک های عامل و صندوق امداد ولایت است.
وی با بیان اینکه هم اکنون سقف تسهیلات اشتغال کمیته امداد 100 میلیون تومان است، بیان کرد: این تسهیلات قرض الحسنه و بدون نیاز به سپرده در اختیار متقاضیان تحت حمایت قرار می گیرد.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه به فرصت های شغلی ایجاد شده در سال 1400 نیز اشاره و بیان کرد: در سال گذشته هفت هزار و 243 فقره وام قرض الحسنه با اعتبار 337 میلیارد تومان به اشتغال خانوارهای تحت حمایت در استان اختصاص پیدا کرده است.
پیمان ترکمانه در پایان با تاکید بر اینکه لازمه ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا کسب مهارت های فنی و حرفه ای توسط متقاضیان است، بیان کرد: امیدواریم در سال 1401 نیز بیش از پنج هزار نفر از برنامه های مهارت آموزی این نهاد بهره مند و سپس وارد بازار کار شوند.