تاریخ انتشار: 1401/02/23 11:34 حوزه انتشار: ستاد مرکزی شناسه خبر: 16543

اشتراک گذاری

رئیس کمیته امداد:

گام دوم محرومیت‌زدایی در بشاگرد باید جهشی باشد

رئیس کمیته امداد با تاکید بر ظرفیت‌های بالای انسانی در بشاگرد گفت: گام دوم محرومیت‌زدایی در بشاگرد باید جهشی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در آیین بهره‌برداری از فاز اول مرکز فرهنگی جهادی خمینی شهر (بشاگرد) با اشاره به خدمات مرحوم حاج عبدالله والی در آبادانی این شهرستان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم مرحوم والی این بود که از همان روز اول که کار در بشاگرد را آغاز کرد نگاه ویژه‌ای به مسایل فرهنگی داشت.

وی افزود: مرحوم والی در بشاگرد مدارس دخترانه و پسرانه در مقاطع مختلف ساخت و حوزه‌های علمیه خواهران و برادران را در این شهرستان دایر کرد و برای برخورداری روستاهایی که با مراکز آموزشی مسافت بالایی داشتند، خوابگاه‌های دانش‌آموزی را دایر کرد و امروز نتیجه این خدمات ارزنده را می‌بینیم.

رئیس کمیته امداد بیان‌ کرد: باید از بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم تشکر کنیم چرا که در چند سال اخیر خوابگاه‌های بسیاری را در شهرستان بشاگرد ساخته است.

بختیاری عنوان‌ کرد: اینکه در روستایی از بشاگرد بیش از ۲۰۰ نفر حافظ قرآن تربیت شود کار بزرگی است و این نشان از استعدادهایی است در این شهر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: حاج عبدالله والی زحمات زیادی برای شناساندن این منطقه کشید و انصافا هم خوب توانست این منطقه را در کشور بشناساند.

رئیس کمیته امداد افزود: تناسب گام دوم بشاگرد با گام دوم انقلاب اسلامی را که مقام معظم رهبری مطرح کردند را به فال نیک می‌گیریم و حتما باید کار را در مرکز با جدیت پیش ببریم تا گام دوم بشاگرد گامی جهشی باشد و انتظارات برآورده شود.

بختیاری تاکید کرد: شهرستان بشاگرد این قابلیت را دارد که منطقه ویژه تربیت نیروهای انسانی کارآمد برای انقلاب باشد.

انتهای پیام