تاریخ انتشار: 1401/02/24 07:56 حوزه انتشار: زنجان شناسه خبر: 16872

اشتراک گذاری

در ماه مبارک رمضان انجام شد؛

بیش از2800 نیکوکار زنجانی به پویش زنجان مهربان پیوستند

در قالب پویش زنجان مهربان که به منظور حمایت از فرزندان عزیز ایتام ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دو هزار و 824 نیکوکار زنجانی در اقدامی ارزشمند به پویش زنجان مهربان پیوستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای پویش زنجان مهربان با شعار "ما هم می توانیم یک حامی باشیم"در ماه مبارک رمضان امسال،گفت: در قالب پویش زنجان مهربان که به منظور حمایت از فرزندان عزیز ایتام ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دو هزار و 824 نیکوکار زنجانی در اقدامی ارزشمند به پویش زنجان مهربان پیوستند.

وی افزود: حامیان جدید همکار با کمیته امداد استان زنجان در این پویش ودر قالب طرح اکرام ایتام ومحسنین، حمایت از سه هزار و 620 نفر از فرزندان عزیز ایتام ومحسنین تحت حمایت این نهاد را متقبل شدند.

صالحی با قدردانی از نگاه ارزشمند مردم خیر ونوعدوست استان به حوزه کاری این نهاد به ویژه دستگیری از فرزندان عزیز ایتام ومحسنین تحت حمایت، ادامه داد: مردم نیک اندیش استان زنجان همواره در حوزه کمک های مومنانه و رسیدگی به نیازمندان و کارهای خیرخواهانه پیش قدم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با دعوت از خیران برای ثبت نام در طرح اکرام برای حمایت مادی ومعنوی از فرزندان عزیز ایتام تحت حمایت در طول سال، افزود: خیرین زنجانی می توانند در هر زمانی از طریق ارسال عدد 1 به سر شماره 3000333324 ، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir ویا تماس با شماره تلفن گویایی 33116 به صورت غیر حضوری ویا از طریق مراجعه به دفاتر 14 گانه این نهاد ومراکز نیکوکاری سراسر استان وبا انتخاب فرزندان یتیم ومحسنین نیازمند در این طرح معنوی مشارکت کنند. انتهای پیام/