تاریخ انتشار: 1401/02/24 10:33 حوزه انتشار: قزوین شناسه خبر: 16949

اشتراک گذاری

معاون کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد؛

مشارکت 28 میلیارد تومانی مردم استان قزوین در طرح اطعام مهدوی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم نیکوکار استان قزوین طی ماه مبارک رمضان و در طرح اطعام مهدوی بیش از 28 میلیارد و 800 میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده اند.

 

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ فرزاد فرهادی بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم؛ توأم با خیر و برکت بود و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز تلاش کرد از این فرصت برای خدمت بیشتر به محرومان استفاده کند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان ساعت کاری همه ادارت در کشور کاهش یافت ولی ساعت کاری امداد گران کمیته امداد امام خمینی (ره) نه تنها کاهش نیافت بلکه افزایش هم پیدا کرد چراکه ساعت های ماه مبارک رمضان ماه خدمت به محرومان است و برکات این ماه موجب شد تا بیش از پیش برای محرومان قدم برداریم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم نیکوکار استان قزوین طی ماه مبارک رمضان و در طرح اطعام مهدوی بیش از 28 میلیارد و 800 میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده اند.

وی اعلام کرد: در حالی که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند ولی این مشکلات موجب نشده تا از وظیفه امدادرسانی به محرومان فاغل شوند و به لطف خدا شاهد افزایش 50 درصدی کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

فرهادی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده بود که در این ماه 313 هزار سبد کالا و یا غذای گرم میان نیازمندان و محرومان توزیع شود که با همت مردم این کمک ها به 440 هزار پرس غذای گرم و سبد کالا رسید.

وی تصریح کرد: سیاست اجرایی در خصوص افطاری ساده و غذای گرم و بسته های مواد غذایی بدین شکل بود که آشپزخانه های مردمی برپا و غذا برای محرومان و نیازمندان طبخ و توزیع می شد که این غذاها برای مناطق نزدیک و در دسترس بود و برای مناطق دورتر تهیه و توزیع بسته های سبد کالا در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: کار ویژه دیگر امدادرسانی به محرومان در ماه مبارک رمضان طرح مفتاح الجنه بود که براساس این طرح خیران و نیکوکاران با حضور در منزل نیازمندان از نزدیک با مشکلات و نیازهای آنها آشنا شده و برای کمک به محرومان مساعدت می کنند.

وی یادآور شد: ماه مبارک رمضان به پایان رسید ولی خدمت به محرومان همچنان ادامه دارد و این چراغی است که خاموش نمی شود از این رو دفاتر کمیته امداد برای مراجعه حضوری و کد مهربانی #028*8877* برای کمک های غیر حضوری فعال است.

انتهای پیام


کمیته امداد, قزوین, خدمت, نیازمند, مددجو, رمضان, مشارکت, اطعام